هیئت رهپویان وصال بهبهان

الهم عجل ولیک الفرج

هیئت رهپویان وصال بهبهان

الهم عجل ولیک الفرج

طبقه بندی موضوعی

تلگرام((مادربمب)) جدیدعلیه ایران

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ

🔴 تلگرام؛ «مادر بمب» جدید علیه ایران


پاول #دورف عملا جنگ تمام عیار و آشکاری را علیه جمهوری اسلامی ایران کلید زده است. 

♨️وی ادعا کرده بزودی #تلگرام را با استفاده از تکنولوژی «بلاک چِین» Blockchain غیرقابل #فیلتر خواهد کرد. اقدامی که جنگی آشکار علیه امنیت ملی ایران و سیاستهای امنیت کشور است و زمینه سازی برای #اغتشاش احتمالی بعدی است! اقدام دیگر وی، راه اندازی #ارز_دیجیتالی رمزنگاری شده حتی با اسم فارسی ایرانی #گرام GRAM با استفاده از همین تکنولوژی بلاک چین است. از طریق ارز دیجیتال، افراد قادر خواهند بود پول خود را از طریق تلگرام و بدون هیچ کنترل و مشخصاتی، انتقال دهند.  #بیت_کوین نیز یکی از معروفترین برنامه هایی است که از سیستم‌عامل بلاک‌چین استفاده میکند. 


♨️در این سیستم، #پول دیگر با مشخصات افراد جابجا نمیشود بلکه فقط با یک #کد، بدون هیچ نظارتی و بصورت غیرقابل ردیابی منتقل میشود. این برنامه مهارناپذیر برای دور زدن سیستم اقتصادی حکومتها (و البته پر کردن جیب صاحب برنامه!) طراحی شده و  در آن، بانک‌ها، دولت‌ها و حسابداران و هر نوع واسطه اقتصادی به کنار گذاشته میشود و خروج شدید و بی مهار #ارز از کشور به آسانی و با سرعتی سرسام آور صورت خواهد پذیرفت. این اقدام، با توجه به نیاز شدید کشور به ارز و دلار در شرایط تحریمی پسابرجام، اقتصاد ایران را به ناکجاآباد و فلج قطعی خواهد برد. #پولشویی و گردش مالی #تروریسم بدون هیچ کنترلی ایران را به بهشت جاسوسان و گروههای تروریستی تبدیل خواهد کرد.



🔴 چه باید کرد؟!

✅ جمهوری اسلامی ایران باید با استفاده از دیپلماسی فعال حقوقی، #نقض حق #حاکمیت و امنیت ملی خود و تلاش برای انجام یک رویارویی سیاسی و اقتصادی با حکومت ایران، از طریق تلگرام را به نهادهای حقوقی بین المللی بکشاند و صاحبان تلگرام را بدلیل تجاوز به حریم امنیتی کشور تنبیه و مجبور به پرداخت غرامت کند. 


✅ #مجلس باید قانون ممنوعیت استفاده از زیرساختهای ارتباطی و تجهیزات رمزگذاری شده را به تصویب برساند و استفاده از هیچ رمزی را بدون اینکه در اختیار سازمانهای امنیتی کشور باشند، ممنوع کند. اقدامی که آمریکا، چین، روسیه و همه کشورهای قدرتمند جهان برای حفظ امنیت ملی خود انجام میدهند. 

✅ هر روز تاخیر در راه اندازی یک پیام رسان قوی و پرسرعت برای کاربران ایرانی، یک #خیانت جبران ناپذیر علیه مردم و امنیت اقتصادی و سیاسی کشور است. مردم بیش از آنکه به کشور و گروه سازنده پیام رسان توجه داشته باشند، به کیفیت و سرعت و امکانات آنها اهمیت میدهند. نفوذی هایی که مردم را نسبت به پیامرسانهای داخلی بی اعتماد میکنند، باید به پاسخگویی و مواخذه کشیده شوند و اقناع رسانه ای برای مردم در استفاده از آنها صورت بگیرد. 

جنگ رسانه ای و سایبری دشمن به سرکردگی تلگرام را جدی بگیریم. پیش از آنکه بیشتر از این دیر شود. محمد عبدالهی

👉 ☑️ @roshangarii 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی